Pàgines

diumenge, 25 de novembre del 2012

Pràctiques amb power point




Cada vegada estic més sorpresa de les possibilitats d’aquesta eina. Fins ara pensava que ho sabia gaire bé tot del power point. Ara ja se que no en tenia ni idea. Des del primer any de carrera tant les meves i mes companys com jo, hem emprat aquesta eina per fer les presentacions dels nostres treballs. Hem posat imatges, lletres, hem emprat una pestanya que es diu presentació i que et deixa que les planes facin algun efecte especial....especial? El que estem fent ara si que és d’allò més especial. Hem creat un conte a partir d’unes imatges i del so, proporcionat per na Marina, la nostra professora. Cada plana té la seva imatge amb el so corresponent, enllaços que et pemeten anar d’una plana a l’altre sense haver de reiniciar o tornar al ben principi.

Ohhhh, estic meravellada tal i com en Caillou ho està en una de les imatges del nostre primer conte. Cada dia descobrim coses noves durant aquesta assignatura, i a quina més enriquidora.

Dir que les imatges són d’en  Caillou, una sèrie produïda per  es una Cinar Corporation i amb la participació de  Teletoon y Shaw Rocket Fund.

En Caillou és un infant de quatre anys que gaudeix de tot el que l’envolta i que compta amb una gran imaginació. En Caillou, no perd cap oportunitat per aprendre coses noves.


Ara tinc un petit problema, us voldria penjar el power point, quan l’he pujat a Slideboom, no se’m genera en codi embed per bloc, i només es sent la primera diapositiva. Algú em pot ajudar??? Algú utilitzaria un altre programa?. Marina, ja saps que si no ho he solucionat per mi mateixa, aquesta pregunta serà per tu...... 










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada