Pàgines

dijous, 29 de novembre del 2012

Fitxa de catalogació i d'avaluació multimèdia


Durant la setmana passada vaig haver de fer una avaluació d’un recurs multimèdia. Després d’estar cercant per la xarxa, vaig veure una treball que em va semblar molt bo. Si cliqueu dalt la imatge que us he deixat, descobrireu el perquè. Jo ara faré cinc cèntims del que dins la meva modèstia experiència vaig poder esbrinar.

El primer que em va cridar l’atenció, va ser la seva presentació. A partir de la pàgina d’inici, ens trobem una guia didàctica on ens informen dels objectius que s’han marcat  els creadors de la pàgina.  Aquests estan centrats en aconseguir un primer apropament dels infants de l’estapa d’infantil a les TIC. El seu ús del ratolí, començar a moure`s per la pàgina, etc. Em sembla una bona manera de començar, ja que dona la possibilitat als docents que comencen a fer-ne ús dins de les aules, a perdre la por, a apropar als seus alumnes a les noves eines. Aquestes dissenyades per tal que els infants aprenguin de manera divertida.   

Les activitats estan dividides en 5 blocs i cada un d’ells disposa de diferents activitats que els infants poden anar seleccionant depenent el seu gust o motivació.

Dir que quan vaig veure el full amb un recull de preguntes per tal de poder analitzar la pàgina o activitat didàctica multimèdia em vaig espantar una mica. Penso que és un atreviment per la meva part analitzar un treball d’una persona que està molt més preparada que jo. Encara i tot, vaig fer el que vaig poder i, haig de dir, que malgrat no se si el resultat és el més adient, si que he pogut aprendre a observar amb uns objectius, sense mirar per mirar, intentant observar amb els ulls d’un infant. Pensant si realment li agradaria, si afavoriria el seu aprenentatge. I el més important.....si gaudiria. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada